Shanghai

Allt som oftast om helgerna aker jag till Shanghai for att komma ifran den har lilla halan och uppleva lite civilisation. Dessutom hade jag en del arenden i stan. Pa torsdag kvall gick jag till M1NT. Jag hade inte direkt sarskilt hoga forvantningar pa en torsdagskvall och tankte inte stanna sa lange heller. Jag stallde mig i sidobaren. En relativt oattraktiv kvinna i sallskap med en annan tjej tittade pa mig, ledde, tittade bort och upprepade den har rutinen ett par gangen. Till slut sa bytte hon plats med sin kompis for att sitta bredvid mig. Jag bestallde en mojito. Hon fortsatte att titta pa mig. Till slut halsade jag pa henne. Hon jobbade pa nagon bank i Shanghai och hade precis kommit tillbaka fran en langre vistelse i Australien. Efter ett en viss artig konversation fallde hon fragan:

"Har du nagongang haft ett one-night stand med en tjej du traffat i MINT?"

"Nej", svarade jag arligt. Jag har bara varit pa MINT tre ganger tidigare och aldrig haft den turen. Det ar i regel Shanghais snyggaste och rikaste som gar dit och konkurrensen ar stenhard.

"Vad konstigt, du ar ju sa snygg", sa hon.

Konversationen stannade av for ett tag.

"Forlat mig, jag ar lite full ikvall, normalt ar jag inte sa har", sa hon.

"Hur mycket har du druckit?"

"Den har drinken"

"Ja, drinkarna ar starka har".

"Har du flickvan?"

"Nej".

Hon gick pa toaletten. Kom tillbaka, drack tva glas vatten och bestallde in en ny drink.

"Jag har aldrig haft ett one-night stand, men jag kan tanka mig att ha det ikvall", sa hon.

"Jaha", svarade jag och tittade pa klockan. "Jag maste nog ga hem nu. Jag ska upp tidigt imorgon".

Jag gav henne mitt telefonnummer innan jag gick vid 12-tiden. Hon skickade ett SMS runt 1:30 och fragade om jag fortfarande var kvar vilket jag inte svarade pa.

Pa fredagen utrattade jag mina arenden. Jag at middag pa IKEA. Det ar egentligen helt sjuk hur man i Shanghai kan ata svensk mat med stora affisher pa vaggarna dar det star "smaklig maltid" pa svenska samt reklam om det vackra ljuset i Bohuslan. Kaffet pa IKEA ar ocksa valdigt gott. Som vanligt tog jag en kopp for 5 RMB och tog bade lask och kaffe (tror inte jag ar den enda som gor det). Nar jag kom ner till utgangen tankte jag ta en varm korv ocksa eftersom det inte ar varje dag man kan gora det. Nar jag stallde mig i kon markte jag plotsligt hur en stor gestalt kom gaende snabbt och stallde sig direkt bakom mig obkvamligt nara. Han stallde sig sa att hans skrev och brost slog in i min hoft och rygg trots att det fanns gott om utrymme bakom. Jag vande halft bak huvudet pa ett irriterat satt for att pa ett artigt satt indikera att han borde ta ett steg tillbaka. Det funkade inte. Jag tog sjalv ett steg fram fast kon inte rorde sig. Han tog ocksa ett steg fram och stod precis lika nara mig. Visste inte om han var bog eller bara en ficktjuv men jag fick nog och bytte ko. Det ar ofta mannen har som ar sa javligt irriterande.

Pa fredagskvallen gick jag tillbaka till M1NT. Den har kvallen verkade jag ha mer flyt. Jag stallde mig i baren mitt framfor dansgolvet, drack en caprinha och kollade in laget. En medelalderskvinna som stod precis bredvid och famnande om en vit man i 70-ars aldern kunde inte ta ogonen ifran mig samtidigt som smekte och pratade med sin man. En yngre tjej kom fram till mig och sa att hennes kompis ville prata med mig. Hennes kompis var dock inte riktigt min typ. Jag forsokte prata lite med henne men det flot inte pa sa bra. Det faktum att hon kom fram till mig i baren var dock bra for mitt "social value" som gick upp och fler tjejer i omgivningen borjade uppmarksamma mig. Efter ett tag ursaktade hon sig och gick darifran. Det var en riktigt snygg och lang tjej i en grupp av fyra som stod en bit bort jag hade ogonen pa. Plotsligt kom det fram en relativt snygg kvinna och stallde sig bredvid mig i baren. Hon han lite aldre an mig, kanske runt 35, hade langt har i en lang hastflata, var ganska hart sminkad och hade pa sig en topp som sag ut som nagonting fran moulin rouge. Jag hade lagt marke till henne tidigare i klubben nar hon hade gatt forbi. Hon sokte direkt ogonkontakt nar hon stallde sig bred vid mig. Vi borjade prata lite.

"Tycker du om att dansa", fragade hon.

"Javisst", sa jag.

Vi gick ut till dansgolvet. Den langa snygga tjejen tittade pa mig och pa kvinnan och sag besviken ut. Vi borjade dansa. Jag tog direkt initiativet och forde henne nara till mig. Tog tag om hennes hofter. Hon svarade med att trycka sin kropp nara mig och la armarna runt min hals. Vi dansade.. eller hade sex med kladerna pa ett tag. Vi kysstes. Hon fragade om jag ville ga till en annan klubb vilket jag gick med pa. Hon hade en liten bil i garaget under klubben som vi tog oss till. I det oforlatande ljuset i hissen sag jag att hon antagligen var aldre an vad jag forst annat. Minst 40. Men hon hade en valdigt fin kropp och fina linjer i ansiktet. Hon var ursprunligen fodd i Shanghai men hade bott i Kanada en lang tid och var kanadensisk medborgare. I bilen pa vag till klubben som hette "Apartment" sa hon att hon hade varit dar en gang tidigare men att det bara hade varit killar dar da.

"Det kanske ar en bogklubb", sa ja.

"Om dar ar det far du nog vara forsiktig. De kommer att se dig som 'fresh meat'". Hennes skratt och blick sa att aven hon sag mig som det.

Klubben var trakig och jag ville helst bara ta hem henne. Hon gick med pa att kora hem och ga till mitt hotellrum. Hon halvade sig i sangen direkt. En latt rorelse fran min sida vid hennes skrev gjorde att hon sjalv oppnade upp skarpet och drog ner byxorna. Hon hade en binda pa sig som i princip var vit men hon sa att hon var i 5:e dagen. Ok, inget sex eftersom jag inte har kondom. Jag fingrade henne lite och kande hur hon fick sammandragningar. Hon snackade "dirty" hela tiden. Hon ville se och ta pa mig ocksa. Jag sa att vi inte kunde ha sex eftersom jag inte hade nagra kondomer. Arligt talat, normalt sett bryr jag mig inte mycket om kondomer men nagonting sa mig att om nagan, sa var den har kvinnan i riskzonen for ett visst antal sjukdomar, och om hon dessutom hade mens skulle det vara svarare att tvatta bort med en varm dusch och tval efterat (kudos till Jacob Zuma). Jag lat henne ge mig ett blowjob, eller rattare sagt, jag runkade i hennes mun samtidit som jag fingrade henne. Sen gav jag henne ett handjobb ocksa och hon kom. Det var nagon som ringde henne hela tiden. Hon sa att det var hennes kompis som var i MINT. Sen gick hon dar snabbt darifran efter att hon hade gett mig sitt nummer. Vem vet, hon kanske gick tillbaka till MINT. Forsokte forestalla hur hon gick tillbaka till klubben och kysste en ny kille.



Kommentarer
Postat av: Sven Lam

Haha, gillar din blogg. Men fan att du tog namnet som jag hade tänkt! :P

2011-06-21 @ 13:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0